Monday 9 December 2013

ku brtemu si dia

14 Julai 2002...first day berjumpa...blind date..hehehehehe
Masa tu practical kat The Andaman Datai Bay Langkawi...
Jodoh Allah tentukan...

he's very nice man..macho, handsome off course, gentleman n etc....bla bla bla hehehehehe
mula2 jumpa hati dah jatuh suka
cara si dia melayan wanita dan menghormati wanita buat aku impress
wujud lagi lelaki seperti ini di dunia ini

dia tk suka memaksa apatah lagi tunjuk alim tk kena cara
dia sederhana serba serbi...
marah aku la  lagi tk pernah

nak contoh cinta chating? nila cinta alam cyber...
chat dgn ramai2 org tapi tk tau dok berborak dgn sape

dgn nickname si dia KOREWA...kami berchating di alam cyber
ntah bila aku bgtau aku akan practical di langkawi aku pun tk pasti

ok to be continue..anak dah nangis pulok.............bye

No comments:

Post a Comment

Hai Assalammualaikum. Sila tinggalkan komen yang membina minda dan mengukuhkan ukhwah..tq.