Friday 14 February 2014

Putrajaya

Perjalanan express ku minggu ini...

memulakan journey pada hari rabu pukul 2.30 ptg bersama sahabatku Aisyah. tiba di Jeti Kuala Kedah pukul 4 n dok tunggu driver pick up hampir 1 jam setengah. driver n my big boss kena attend meeting di kolej komuniti padang terap..

pas driver sampai kami pun bertolak ke putrajaya.. pukul 12 kami tiba di Everly Hotel. nice lodging... bagus hotel ni sebab modern design n selesa bg pengembara express seperti kami.

besoknya kami memulakan sesi mesyuarat sehingga pukul 2.30ptg... hati dh tk tenang dah sebab nk rush ke KLIA pulak flight pukul 4 lebih... dah big boss ajak makan kat Subway yg ada di Groundfloor bangunan ni so kami pun menurut jelah...tk pastila nama bangunan ni ape... kalau readers familiar dengan bangunan kerajaan di putrajaya bangunan ni ada restoran Subway dan Rasa Utara di area groundfloor. big boss kata pas ni  akan ada byk lg meeting aku bersama pihak pengurusan di sini. hmmmmmmmm ok jer asalkan tk berhari-hari sebab tk boleh berjauhan lama dgn anak2 n mr hubby.

mr driver Berjaya sampai ke KLIA pukul 3.30...hahahaha logho ati den... pas settle hal2 luggage kami pun gi shopping Victoria Secret.

selamat tiba di pulau cantik hati tertarik ni pada pukul 6 ptg....Alhamdulillah...

lega hati bila dapat tgk wajah ceria anak yg menanti di dlm kereta bersama wajah handsome mr hubby yg sentiasa senyum (abg tetap handsome n comey di mata Bie) hihihi. anak2 tk boleh tunggu kat dlm airport ni kang habiis dirayaunya semua area especialy kedai chocolate. so perintah berkurung dilaksanakan n tunggulah anak2 sekelian di dlam kereta sajer....hehehe.. ummie love u my kiddos.